انواع مخزن پلی اتیلن شرکت سازآب

۴ بازديد

انواع مخازن پلی اتیلن:

مخزن پلی اتیلن سری 2000 لیتری افقی G برای ذخیره آب آشامیدنی، جمع آوری آب باران ویژه آبیاری، مواد شیمیایی یا مواد غذایی طراحی شده اند. همچنین می توان از مخزن آب پلی اتیلن 2000 لیتری برای ذخیره سازی ثابت نفت کوره و گازوئیل استفاده کرد. اندازه منهول مخزن پلی اتیلن مذکور که 400 میلی متر است به شما این امکان را می دهد که به راحتی در داخل مخزن تعمیر و نگهداری انجام دهید. حجم مخزن پلی اتیلن مذکور 2000 لیتر، طول 2130 میلی متر، عرض 1200 میلی متر و ارتفاع 1250 میلی متر است. این مخزن دارای کف صاف و ضخامت دیواره 4.5 میلی متر است که به آن استحکام و پایداری می بخشد. مخازن پلی اتیلن آب افقی مجهز به درپوش پیچی هستند. همچنین یک مخزن آب دارای پدهای برنجی 1 اینچی برای نصب لوازم جانبی می باشد.

مواد مخزن پلی اتیلن افقی 2000 لیتری:

1-پلی اتیلن با کیفیت بالا.

مخزن پلی اتیلن مقاوم در برابر یخبندان بوده و در برابر آفتاب خراب نمی شود (در دمای -40 درجه سانتیگراد تا +60 درجه سانتیگراد خاصیت خود را از دست نمی دهد).

2-پلی اتیلن گرید غذایی (مواد اولیه اولیه).

مخازن پلی اتیلن آب فود گرید دارای یک لایه محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند.

مزایای مخزن پلی اتیلن افقی 2000 لیتری:

به لطف ماده ای که مخزن از آن ساخته شده است، می توان از آن در تمام شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

مخزن زنگ نمی زند و عمر مفید بالایی دارد.

مخازن پلی اتیلن افقی 2000 لیتری G-2000 دارای رنگ استانداردآبی هستند. اما امکان سفارش رنگ دیگری وجود دارد.

مخزن پلی اتیلن گروه صنعتی سازآب:

محصولات ما دارای گواهینامه استاندارد و الزامات بهداشتی برای تماس با محصولات غذایی هستند. مخزن پلی اتیلن گروه صنعتی سازآب به دلیل طراحی آن دارای کف صاف است که باعث پایداری مخزن می شود.

مخزن پلی اتیلن آب عمودی - ویژگی ها، مشخصات:

در ساخت و ساز مسکن خصوصی و اقامتگاههای تابستانی، مخازن پلی اتیلن با حجم زیاد برای ذخیره آب و گرمایش سوخت مایع همیشه مورد تقاضا بوده و هستند.مخازن پلی اتیلن بزرگ به طور فعال در صنایع غذایی و شیمیایی استفاده می شود. بیشتر مخازن با پیکربندی های مختلف، ساخته شده با استفاده از فن آوری های جدید از پلی اتیلن درجه مواد غذایی، استفاده می شود.

مزایای مخازن پلی اتیلن:

مخزن پلی اتیلن عمودی در برابر تأثیرات مختلف فیزیکی و شیمیایی، شرایط نامطلوب محیطی مقاوم است.

برخلاف مخازن فلزی، در معرض خوردگی نیست و عمر مفید نسبتاً طولانی دارد. بدنه یک تکه بدون اتصالات جوشی امکان ترک و نشتی را از بین می برد.

دریچه تنفس نصب شده در درب مخزن، تبادل منظم هوا را تضمین می کند و از تبخیر و یا رشد جلبک در داخل آب جلوگیری می کند.

سطح بیرونی مخزن پلی اتیلن عمودی تحت تأثیر بارش، نور خورشید، دمای بالا و پایین فصلی در معرض تخریب قرار نمی گیرد، که به شما امکان می دهد ظرف را در یک منطقه باز نصب کنید.

معیارهای انتخاب ظرفیت مخزن پلی اتیلن:

مخازن پلی اتیلن آب با حجم تا 1000 لیتر برای استفاده در مناطقی با منبع آب موجود یا چاه مقرون به صرفه ترین روش هستند. آب در یک مخزن کوچک که برای آبیاری استفاده می شود سریعتر به دمای بیرون گرم می شود.

در صورت مصرف زیاد مایعات و عدم امکان شارژ مداوم، خرید مخزن پلی اتیلن با حجم زیاد دو تا پنج هزار لیتر توصیه می شود.

شکل مخزن پلی اتیلن نیز مهم است. هنگامی که مخزن در داخل خانه قرار دارد، مخازن پلی اتیلن مربع عمودی با ارتفاع زیاد مناسب هستند، زیرا آنها منطقه کوچکی را اشغال می کنند و می توانند در هر گوشه آزاد قرار گیرند.

هنگام قرار دادن مخزن پلی اتیلن در خارج، شکل آن اهمیت زیادی ندارد، نکته اصلی این است که دسترسی راحت به مخزن وجود دارد.

مخزن پلی اتیلن از کجا بخریم:

شما می توانید یک مخزن پلی اتیلن را در هر فروشگاهی بخرید، و با این حال، بهترین گزینه خرید در وب سایت تولید کننده واقعی است که مزایایی به شرح زیر را ارائه می دهد:

قیمت بدون علامت تجاری؛

اطلاعات کامل در مورد محصول؛

گزینه تحویل مناسب؛

صرفه جویی در زمان؛

محدوده ی وسیعی از؛

در دسترس بودن ثابت کالاهای ارائه شده در انبار.

مخزن پلی اتیلن 5000 لیتری:

مخازن پلی اتیلن عمودی جهانی V-5002 با حجم 5000 لیتر قابل استفاده مجدد طراحی شده برای استفاده ثابت اعم از ذخیره آب، مواد با وزن مخصوص نزدیک به آب، و همچنین محصولات فله مختلف، مواد پودری و دانه ای می باشد. در همه جا، هم برای اهداف صنعتی و هم برای اهداف اقتصادی اعم از تولید، تدارکات، کشاورزی، تجارت، بخش خدمات و برای اهداف خانگی - خانه های روستایی، کلبه های تابستانی استفاده می شود.

مخزن آب از پلی اتیلن مواد غذایی با مقاومت بالا با استفاده از فناوری قالب گیری چرخشی ساخته شده است. این روش بدون اعمال فشار انجام می شود، به همین دلیل مخزن پلی اتیلن دارای ساختاری بدون درز و بادوام است. قابلیت اطمینان اضافی توسط دنده های سفت و شکل خاص محصول ارائه می شود.

پلی اتیلن فود گرید سازگار با محیط زیست برای سلامت انسان کاملا بی خطر است. این ماده بو را جذب نمی کند، به راحتی تمیز و ضد عفونی می شود و برای نگهداری طولانی مدت مواد مختلف مناسب است. این مخازن با یک لایه محافظ مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش پوشیده شده است که برای استفاده در محدوده دمایی گسترده از -40 تا +60 درجه سانتیگراد طراحی شده است.

قطر منهول400 میلی متر برای حداکثر سهولت در تمیز کردن و آبکشی مخزن، ضخامت دیواره 6 میلی متر. امکان اتصال اضافی با یراق به درخواست مشتری می باشد.

مزایای مخزن پلی اتیلن فود گرید 5000 لیتری:

ساخت و ساز بدون درز قابل اعتماد؛

دنده های تقویت کننده برای استحکام بیشتر؛

دوام استفاده؛

سهولت در تمیز کردن و ضد عفونی کردن؛

مواد سازگار با محیط زیست؛

انطباق با الزامات SES.

ما مخازن پلی اتیلن را برای ذخیره آب ارائه می دهیم که در تاسیسات تولید مدرن با قالب گیری چرخشی تولید می شوند. مخازن پلی اتیلن آب ما به دلیل کیفیت بالا و طراحی برتر به راحتی از سایرین متمایز می شوند. مخازن پلی اتیلن نگهداری مایعات در انبار و با ظرفیت 85 تا 10000 لیتر از پلی اتیلن مواد غذایی ساخته شده و در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، فرآوری مواد غذایی، مخازن نفت و آتش نشانی، مخزن ذخیره سوخت گازوئیل و مواد شیمیایی، مخازن باغی، استفاده می شود. و همچنین برای ذخیره آب آشامیدنی نیز از آنها می توان استفاده نمود . مخزن آب پلی اتیلن بادوام، مستحکم و مقاوم در برابر ضربه، پارگی و سوراخ است. مخازن پلی اتیلن آب به طور طبیعی در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند و در مقایسه با مخازن آب بتنی و آهنی گزینه بهتری برای ذخیره آب هستند. تمامی محصولات ارائه شده دارای الزامات بهداشتی و گواهینامه های کیفیت می باشند. برای بخش کشاورزی، ما یک مخزن آب با دیوار تقویت شده و موج شکن تولید می کنیم که به شما امکان می دهد مایعات مختلف مانند آب فنی و آشامیدنی، مواد شیمیایی، سوخت دیزل، الکل و سایر مایعات را حمل کنید.

مخزن پلی اتیلن حمام یک تانک مسطح مشکی تخصصی است که به لطف شکل آن به شما امکان می دهد آب را در سریع ترین زمان ممکن از اشعه های خورشید و محیط گرم کنید. 4 نوع تانک دوش وجود دارد: 100 لیتری، 140 لیتری، 160 و 200 لیتری.

ما همچنین مخازن پلی اتیلن زیرزمینی را ارائه می دهیم که به سپتیک تانک معروف هستند . سپتیک تانک های پلی اتیلن  مقاومت مشخصی در برابر نوسانات آب و هوا و دما دارند که باعث می شود در برابر تغییرات محیطی مقاوم باشند. سپتیک تانک با کیفیت بالا برای خانه در زمین خود قرار دارد و یک مخزن زیرزمینی است که محیط را آلوده نمی کند و شرایط زندگی راحت را ایجاد می کند. فاضلاب از طریق یک سری لوله که به توالت، وان، سینک و ماشین لباسشویی از یک خانه شخصی، خانه روستایی یا هر ساختمان دیگری که در آن فاضلاب مرکزی وجود ندارد، به یک مخزن سپتیک پلی اتیلن هدایت می شود.

مخزن آب پلی اتیلن فود گرید:

یک خانه روستایی نماد صلح، سکوت، وحدت با طبیعت و هوای پاک است. اما این برای ایجاد شرایط کاملاً راحت کافی نیست. داشتن یک برنامه پشتیبان برای موقعیت های غیرمنتظره مهم است. به عنوان مثال مخازن پپلی اتیلن با ظرفیت های مختلف برای ذخیره آب شرب و صنعتی مناسب هستند .

راحتی استفاده:

بیش از 50 سال است که مخازن پلی اتیلن تقاضای زیادی داشته اند و این تعجب آور نیست، زیرا به عنوان مثال ذخیره آب در آنها کاملاً بی خطر است. آنها مجموعه ای بهینه از کیفیت عملکرد دارند، یعنی:

تنگی. به دلیل ویژگی های تولید با ریخته گری به دست می آید.

سهولت حمل و نقل.

محصولات مقاوم در برابر خوردگی، تغییرات دما.

پلی اتیلن نور ماوراء بنفش را از خود عبور نمی دهد، بنابراین ترکیب شیمیایی مایعات داخل آن تغییر نمی کند.

سهولت نگهداری.

مقاومت شیمیایی.

عمر طولانی، محدوده دمای عملیاتی گسترده.

مخزن آب پلی اتیلن می تواند دارای اشکال، ظرفیت ها، رنگ های مختلف باشد. انتخاب باید بر اساس استفاده مورد نظر و ماهیت آب - شرب یا فنی - انجام شود.

معیارهای انتخاب

اولین چیزی که در انتخاب مخزن پلی اتیلن  باید به آن توجه کنید ظرفیت است. حداقل حجم 20 لیتر، حداکثر 8-10 هزار لیتر است. البته برای مصارف خانگی به این مقدار نیاز نیست. انتخاب باید بر اساس مصرف تقریبی آب در روز باشد.

ارزش توجه به شکل را دارد - مهم است که مخزن برای نصب و کارکرد راحت باشد. فشرده ترین آنها استوانه ای و مستطیلی هستند. حمل و نقل، نصب و نگهداری آنها آسان است. مخازن پلی اتیلن استوانه ای عمدتا برای نیازهای خانگی و مستطیلی برای استفاده زیرزمینی استفاده می شود.

این فرم ها از مخازن پلی اتیلن نیز وجود دارد:

مخروطی.

بشکه ای شکل.

مکعبی.

مخزن آبی که مقرون به صرفه تر باشد، کاربردهای محدودی خواهد داشت. تقسیم بندی اصلی بر اساس هدف مایع غیر شرب (برای آبیاری) یا آب آشامیدنی است. دومی از پلیمرهای غذایی ساخته شده است که از میکروارگانیسم های مضر، باکتری های بیماری زا محافظت می شود. در چنین ظروفی آب به هیچ وجه ترکیب شیمیایی خود را تغییر نمی دهد. در مورد مخازن آب صنعتی، الزامات کمتری برای آنها وجود دارد. علاوه بر ذخیره آب برای آبیاری، می توان از آنها برای تجهیز یک توالت در فضای باز، یک حوضچه استفاده کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط مخازن پلی اتیلن به وب سایت سازآب مراجعه نمایید.